• وبلاگ : شقايق
  • يادداشت : بگذار خوابت آرامترين خواب جهان باشد.
  • نظرات : 17 خصوصي ، 20 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    سلام عليكم
    پاسخ

    عليک سلام
    سلام.اوقات بخير.آشنايي با شما خوشبختم.بيدي
    پاسخ

    سلام...ممنون.وقت شما هم بخير...و همينطور من...شقايق
    سلام فرشته مهربان شقايق عزيزم واقعا نمي دونم چجوري ازتون تشكر كنم. وقتي ميبينم دوستايي مثل شما دارم كه از هر نقطه از كشور با من همدردي ميكنن و سعي ميكنن كه بهم كمك كنن . خيلي خيلي دلم شاد ميشه حس ميكنم غم بزرگم برام قابل تحمل تر ميشه. دوست دارم مطمئنم آرمين از همه اينا با خبره و روحش شاد ميشه. ازت ممنونم
    پاسخ

    سلام نداي عزيز و گل ِ خودم...فداي دلت بشم من الهي...از اينکه بتونم غمي از غمات کم کنم خوشحال ميشم عزيزم...مطمئن باش آرمين الان با آرامشو شادي داره نگاهت ميکنه...تو مادري هستي که بهشت زير ِ پات ِ ...تو توو اين دو سال خيلي سختي کشيدي...و اينو ميدونم که سوختي و ذره ذره آب شدي تا به نتيجه ي دلخواهت برسي...هر چند آرمين رفت ولي زحمات تو ارج خودشو داره عزيزم...قربونت برم من که کاري نکردم.
    + پرواز 

    سلام-

    انسان هم توانگر است و هم نيازمند،هم در پي يافتن عشق است و هم در پي دادن عشق، عشق يک ميوه فصلي است وقتي رسيد بايد آن را چيد، بايد آن را بوئيد و سپس.... آره مستي عشق هر گز فراموش نميشه خيلي شيرينه آدم ميبره تو مستي يه حس خاص و خيلي خوبي داره هم براي پسرا و هم براي دخترا فرقي نميکنه. اما بايد تو آن فضا کاملا آزاد باشي و احترام همديگه را رعايت کني نميدانم چرا پسرا زودتر از دخترا از کوره در ميرند و به هر کاري دست ميزنند اصلا جالب نيست بايد عشق و تقسيم کرد يعني دو طرفه، اما پسرا دوست دارند هر کاري که ميخواهند بکنند اما حاضر نيستند خودشان و به همان مقدار در اختيار دخترا قرار بدهند تا او هم هر طور که دوست داره حالش بکنه و لذت ببره مگه نه...! اگه دوست داري توي دنياي نت فعلا با هم باشيم و حالي بکنيم به من ايميل بزن من پسري سي ساله ام مجرد و منتظر پرواز عشق شما، راجع به هر موضوعي دوست داري بنويس و هر چه دلت ميخواد بگو فکر نکنم جاي بهتر از اين جا پيدا بشه که آدم هر چيزي را که ميخواد راجع به عشق و مسائل جنسي بگويد./.

    پاسخ

    اين انسان ِ توانگر فقط در پي ِ همينايي که گفتي ِ؟؟؟!!! نميدونستم جوابتو کجا بذارم...اگه اومدي همينجا بخونش...متاسفانه يا خوشبختانه من از پروازا خوشم نمياد.
    سلام
    مبارک باشه قالب جديدتون :)
    پاسخ

    سلام...ممنون
     <      1   2